Hírek
2021. November 25. 05:00, csütörtök |
Belföld
Forrás: mti - illusztráció: mti
Újabb vakcina-szállítmány érkezett Magyarországra
A héten újabb, majdnem 240 ezer adag Pfizer-BioNTech-vakcina érkezett Magyarországra. A két vállalat által fejlesztett oltóanyagból így már mintegy 11 millió érkezett az országba
- közölte a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. szerdán az MTI-vel. A vállalat 2020. december 26. óta heti rendszerességgel szállítja Magyarországra a Comirnaty oltóanyagot; a mostani volt a 49. szállítmány - írta a Pfizer.
A cég az első negyedévben több mint 1,5 millió adag, a második negyedévben - jelentősen megnövelve a dózisok számát - több mint 4,6 millió adag, a harmadik negyedévben pedig 3,2 millió adag vakcinát szállított Magyarországra.
Közölték azt is, hogy az év elején kiemelt figyelmet fordítottak gyártási kapacitásaik megerősítésére és kibővítésére, hogy - a növekvő globális igénynek megfelelve - idén akár 3 milliárd adag Covid-19 elleni vakcinát gyárthassanak.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 08. 07:41, szerda | Belföld
Hamarosan indul a területvédelmi tartalékosok toborzása!
A területvédelmi tartalékos rendszer keretét teljessé tettük, a következő feladatunk az építkezés, nemsokára nagyszabású toborzásba kezdünk
2024. Május 08. 06:00, szerda | Belföld
Szalay-Bobrovniczky Kristóf: akik a NATO-t háborúba akarják vonni, azok világháborút akarnak kirobbantani
Akik a NATO-t háborúba akarják vonni, azok világháborút akarnak kirobbantani - mondta Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter kedden Budapesten, a Magyar Atlanti Tanács (MAT) konferenciáján.
2024. Május 07. 14:09, kedd | Belföld
Hétvégén kezdődik az Élelmiszerbank adománygyűjtő akciója
Hétvégén kezdődik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület idei legnagyobb adománygyűjtő kampánya, amely során a szervezet 3000 önkéntese az ország 104 településén 213 Tesco, ALDI és Auchan áruházban gyűjti a felajánlásokat.
2024. Május 07. 14:07, kedd | Belföld
OTP Mobil: az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét
A magyarok 69 százaléka rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül, azonban az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét