Hírek
2011. Július 19. 14:21, kedd |
Belföld
Forrás: OrientPress
Keresi védjegyét a busójárás
Grafikusok, ötletelők, néprajzosok, figyelem! Egyedi márkajelzést keres a busójárásnak Mohács önkormányzata.
A hagyomány két éve kapta meg a világörökség címet, s azt várják, hogy a védjegy legyen ehhez méltó, és a termékekről, amelyekre rákerülhet, mindenkinek a búsójárás jusson az eszébe.
Igyekeznek arra figyelni, hogy a sok termék és kiadvány, amely a rendezvényen megjelenik, színvonalas legyen, igazodjon a tradíciókhoz – mondta a Kossuth Rádió egyik vidékmagazinjában Szekó József, Mohács polgármestere. Az önkormányzatnál tisztában vannak vele, hogy a busójárás nem a védjegytől lesz busójárás, de fontosnak tartják, hogy a néphagyománynak legyen saját logója, amely garantálja a minőséget.
A város pályázatot írt ki, amelyre szeptember 10-ig lehet jelentkezni. A névtelenül beérkező munkákat nemzetközi zsűri bírálja majd el. A jövő évi busójáráson már az új márkajelzést szeretnék használni.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink